11 April, 2009

9) hOBi bARu....

Salam semUa....

- Hari jumaat hari tu... aku singgah pasar pudu... plan nak beli sesuatu... sebelum amek is3 aku kat Jln Duta pd pukul 3.30.
- kat pudu masa aku rayau2 tu.. aku nak beli sesuatu.... nak tau aper...?? tunggu.......!!!! hehe...
- Lepas aku beli benda tu... aku pi sbyg jumaat... benda ni taruk dlm kete..hehe
- Lepas amek is3 aku kat jln duta. Kami plan nak ke rumah kakak aku di sg buloh plak...hehe..
- Kami ikut terowong tol penchala.
- Benda ni pun ikut kami ker sana....
- Nak tau aper benda tu.........?????






( dua ekor burung.....!!! deyy...!! bukan 2 org budak tuh la...hehe... )



( kuning - aku nak makan la lapor....!! )



( hijau - aku plak!! )



( Ni nama dia - CaCA aka jantan)



( ni nama dia - Cici aka betina )



( hai semua.......!!! )



( kami baru lepas mandi......!!! )



( Berdua denganmu..... adalah lebih baik...!!! lagu acha septriasa...hehe.. )

5 comments:

chemistry_lady said...

hohoho.. welkam to the club birds

hajarmarlina said...

errr akankah burung ini dilepaskan ke habitatnya suatu ketika nanti..huhu~

tHEoNeANDoNLy said...

aja - welcome welcome..hehe
Marlina - hehe... insyallah xla..hehe..

MimY HaMiD said...

burung oh burung...heheheh..nsb x ayam...bikin ma cuak je gitu

tHEoNeANDoNLy said...

mimi - ayam la..hehe..