21 April, 2009

13) Kete aku masuk WAD

SalaM semua...

Hari jumaat hari tu.. aku & is3 nak pi pasar utk beli barang2 utk kenduri arwah. tiba2....
ekzos besi aku mengaum mcm bunyi motor bot...!! selepas terkena bumper!!!

Aku berhenti dan negok... "ekzos besi" aku mengigil gigil kat belakang kereta...
aku & is pun terus bawak ke klinik berdekatan... utk pastikan tiada aper yg lebih parah!! hehe..




- Rupernyer... ekzos besi ni memang dah lama berkarat kerana kene asid & hujan...
- Aku terlanggar bamper tu menjadikan penyebab sajer utk dia patah riuk mcm tu......
- Melayang RM70

2 comments:

MimY HaMiD said...

keta tu nk pengganti baru tu...huhuhu...ala bg je dia kawan baru...(keta baru le)

chemistry_lady said...

hehe.. betul tu kak mimy.. pakcik..dasat gak perlanggaran dgn bumper tersebut