07 September, 2009

7) HaPpy BeBay OLin...

SaLam SEmua...

" Happy Beday Olin.....!!! "

Korang mesti tertanya2 berapa
ramai aku ader anak buah ni..??
Tersangalah.. ramainya...hehe...
Leh koyak poket suar aku
biler time raya ni... Uwaaa..!!!

Hari tu aku cerita pasal
kenduri arwak kakak aku (Kak Edah) kan?
Sekarang aku nak citer pasal
anak gadis dier plak...hehe..

"NUR SHAZLEEN BINTI SHAR"




- Hehe... Klu dia tengah baca N3 aku skrg nih..
Mesti dier tengah gelak2...
sbb aku taruk pic dier yg ala2
candid camera nih... hehe..


- ala tomelnyer senyuman dier...hehe...

Pada permerhatian aku....
- Dier nih comel cam anak jepun..
- Berbudi perketi... mungkin atas didikkan ibu&ayahnyer..
- Sopan santun...
- Kadang2 pendiam... pelik gak dier nih..?
- Dan.. ader boypren lom nih...??
Lari...!!! hehe...

Dulu2 masa dier kecik2 aku selalu
gaks menyakat dier nih...hehe..
Aku kan kaki menyakat anak2 buah aku...

Sekarang nih.. kami kurang lagi bermesra mcm dulu..
mungkin sbb dia dah meningkat remaja..
Dan mungkin dier segan kat aku sbb aku
dah kawin dan dah ader is3.. lol..
Ala makcik korang...
pun sporting gaks la wei...!!! hehehe...

Dulu muka olin sebijik mcm citer Osin.
ala.. citer drama jepun yg penah
ditayangkan di TV3 dulu...
Masa tuh citer ni sgtlah popularnyer...

Di sbbkan muka dier yg comel.. ala2 jepun tu..
Ngan pipi tembam kemerah merah.. ops..
( itu di sbbkan aku selalu cubit pipi dier..) hehe..
Disbbkan itulah...
aku pun panggil lah dier dgn nama

OSIN aka OLIN..hehe..


- Ini lah pameli dier...
- Masa ni kami pi melawat di Kolej

ok.. Olin... :P

"JAGA KESIHATAN ANDA DISANA....
KENA KUAT SEMANGAT UTK BERJAYA DLM HIDUP...."

"ALL THE BEST ON YOUR STUDY...!!!"

AMIN.......

4 comments:

chemistry_lady said...

pakcik patot upload gambo olin ms kecik ala2 oshin tu.. hahahhaha

tHEoNeANDoNLy said...

chemistry_lady - memeng nak letak.. tapi.. scaner ada masalah plak..

hajarmarlina said...

kutuk scanner owang!

tHEoNeANDoNLy said...

ops! hehe..