07 September, 2009

5) Happy beDay Adila

SaLam SemUa..

HaPPY BedaY
NuRul AdiLLa....!!!



Pada (01/09/2009)



Walaupun dah terlewat nak wish....
tp pampasan tetap dituntu
oleh beliau...hehe..

Apa yg aku kenali dari pandangan aku
tentang anak buah aku sorg ni..
Dia seorang yg memberi tumpuan
kpd pelajaranyer... baguss...!!! :)
Walaupun kami jarang berborak
( mungkin sbb dia makin meningkat remaja)
Tapi kami saling hormat menghormati...

Dengan tinggi lampai, bertudung dan
berperwatakan sederhana..
yang dimilikinya...
Emm.. ciri2 gadis sederhana yg menarik
hati ramai teruna diluar sana..
Aku pun suka ciri itu...
berserderhana...

Dan aku masih ingat lagi..
ketika dia membesar suatu ketika dulu
bersama sama aku di zaman remaja aku
dulu didlm satu rumah..
Aku lah selalu menyakat dia...
dengan pangillan "aaukk aaukk"
hehehe...
Sbb dia ni masa kecik2 dulu dia pelat..
Dia nak sebut "atuk" yg
dikeluarkanya - "aaukk aaukk"
hehehe... Lawak2....kih3
Aper lagi jadi bahan aku la..
aku pun sakat la dia yg pd masa tu..
masih kecil lagi...hehe..

Kami mesra pd 1 ketika dulu..
iaitu di zaman kanak2 beliau...
Tapi sekarang aku lihat dia seolah2
semakin jauh dari ku..
Mungkin dia segan & semakin remaja..

Pada aku semua anak2 buah aku amat rapat.
Macam maner dan bagaimana kami rapat
itu lah yg menjadi cabaranyer...

Apa pun caranya...
aku tetap sayang anak buah aku ni yg bernama...
Nurul Adilla .

SEmoga dier berjaya dlm pelajaran nyer..... AMIN..

1 comment:

chemistry_lady said...

happy birthday dilla ;)

sekarang adik dia yg kecik tu plak pelat.. aoukk, aoukk... kekeke