13 September, 2009

14) buKa pose di JW MaRRioTT HoTel

SaLam seMua...

Kali nih.. aku bawak plak is3 aku berbuka pose..
di JW Marriott Hotel KL.


X sah la klu x amek pic artis ternama nih kan...??
Saper lagi klu bukan Cik Mimi...hehe..

- Mimi & Rizal
- Menu yg mula2 aku amek...
Lepas tu.. aku terlupa nak amek...
sbb leka makan & berborak2..hehe...
- Cik Ann & Cik Dila
- Majmin & suami...
- aini & amud

- selepas menunaikan kewajipanku..
aku pun.... pose2 lagi...hehe.. :P









- Mesranyer... :)
- Lepas tuh...
- Kami pun sambung makan balik....!!!

- Mimi membuat pengakuan telah berpunya...
Semua kwn2 terperanjat...!!
Meletop kebabommm....!!!! hehe...

- Amek gambo lagi...hehe..P

- Ditepi kolam renang...

- Jangan marahhh aaa....hehe..
- Lepas makan...
& kami semua pulang dengan kekenyangan...
Alhamdullilah...
- Lepas tuh... kami pun jalan2 sekitar hotel jap...












Selepas itu kami pulang dengan kekeyangan &
kegirangan...hehehe... :P

9 comments:

chemistry_lady said...

waaaa.. gathering wat kt otel.. dasat! kitorg wat kt mamak jer

hajarmarlina said...

ape ni???????????
mana gamba makanan>>>!!!!!

tHEoNeANDoNLy said...

chemistry_lady - biasa jer...

hajarmarlina - sori.. lupa la.. Sbb masa tu dok khusuk dengan makanan yg ader & sebok dok beborak ngan kwn2..hehe..

Eri-chan said...

dgn posting muke kau je terlebih dari makanan, maka kau nak kejar isicerita blog mimi amatle jauhhhhhhhh..
wow dyla very the hijau..
and mimi pengakuan berani mati dah lama tahu..hahaha..
aku tgu entry mimi la..ko ni tau ar masih dibln madu bersama is3

Azi$M@t_BaDU+ said...

mmmmmh....beznye...
mmmmh....bile r nk jd artis nie....
hehehhehehhehehe

TinTaDariHaTi said...

Wah,,, mesra gitew ko ngen is3 ko tuh... Sibuk sgt pose gedikss sampai x dan nk amik gmbr maknan... Kannnn..?

tHEoNeANDoNLy said...

Eri-chan - dah blog aku kan? jeles laa.. (ayat kamarul) hehe.. semua kena beri tumpuan bila mimi buat pengakuan tersebut tau..!! hehe

Azi$M@t_BaDu+ - biler2 pun buleh jadi artis..hehe..

TinTaDariHaTi - Ha la.. aku sampai lupa nak amek pic makanan lepas tuh..!! hehe.. emm.. masih bulan madu lagi..huhu..

Ms AiReEn MoHd said...

wah bukan main buke kat jw marriot hah..aku jumpa mimiey after that..bapak lame nak tunggu die ..kul 12am baru penyudahnyer jumpa..ehh salam kenal abg shotak...

tHEoNeANDoNLy said...

Ms AiReEn MoHd - salam kenal gak.. oh jumpa mimi the vass lepas tu.. ok..hehe