07 September, 2009

6) KeNduri arWah

SaLam SemUa...

Jangan terperanjat kwn2..
Bukan kami makan di siang hari..
dibulan pose nih..hehe..
N3 ni.. sepatutnya aku taruk
pada 08/08/09 aru tu..
Disbbkan... aku nak
kumpulkan (RM) duit utk nuffnang
akaun aku nih..
tu yg aku...

Sajer2 kumpulkan cerita2 nih... hehe..
Wang masuk2..!!!

Jangan korang ingat berblog ni
x mendatangkan duit okayy...!!
duit masuk korang tau..!!! yepppy!!!



- Agar2 pelangi WAJID ader... :)



ok... berbalik pd cerita kenduri arwah nih..
Dibuat di rumah baru kakak aku (Kak edah)
Dah lama juga dia..
berhajat nak buat kenduri nih...

Akhirnya terlaksana juga hasrat beliau...
Dan ramai juga tetamu2 yg hadir...
Adik beradik, saudara mara, rakan taulan & jiran2..
Turun sama mendoakan pd majlis tersebut...

- Ketibaan VVP...


- Datuk Patih Kamarwijaya Irwan


- Puan Nor dengan anaknyer yg comel


- Tuan rumah suami kpd kak edah (Abg Johor)
Menyambut tetamu yg hadir...


- Ketibaan...


- Datin Sri Hajar Mariah


- Sri Paduka Hajar Manishya


- Kak Rohaya isteri abg aku.. Nazari.


- Abg aku.. Nazari
( Ayah kpd Nazira aka Naya)


- Datuk Sri Shapix & Cik Sri Nadia....


- Aku & Kak Edah

.. Aku xsah la kan klu xbergambo
sakan nih...!! hehe....


- Shafix & aku


- Theoneandonly


- Nadia si gadis ayu...


- amud

- Kak Edah & Kak Nor
Kenduri pun selesai dengan jayanyer...
( MAAF sbb... masa kenduri itu berjln
aku xler amek gambor..
sbbnyer... aku tengah baca yassin daa..
Dan... selepas tu plak..
aku lupa.. nak amek gambor makan2..
sbbnyer.. aku asik plak.. makan dengan jayanya..
Hehehe..
Makanan yg dihidangkan plak..
semuanya sedap2 belaka...!!) hehehe...
Selepas shj selesai kenduri
& selepas semua tetamu
sudah pulang...
Kami pun lepak2 dengan
rasa penuh "kekeyangan...."
Alhamdullilah....
ekk..!! sedawa lagi...hehehe..
Alhamdullilah..... :)

4 comments:

Mimy Hamid said...

kemain meriah rumah..lawa beb..besauuuu

chemistry_lady said...

ayooo.. semua ada pangkat di raja lahh

Anis Azalea said...

makan aje kan..sedapss tak ingat dunia

tHEoNeANDoNLy said...

mimi - tu la.. kat saujana impian kajang

chemistry_lady - hehe..

Eri-chan - tau xper..hehe