10 September, 2009

10) Buka Pose ngan Kwn2

SaLam seMua...

(08/09/9) - Buka pose ngan member2 lama..

SERONOK SANGAT2...!!!
HAPPY2......!!!!
GELAK2......!!!!
BORAK2......!!!!
GELAK2 BALIK.....!!!!
HEHEHEHE.......

-Asik gela2 jer..
sampai xcukup nafas nak gelak2...
hehehe...


- Aku & mimi.


- aku & ela



- awang & kamarul


- izan & mimi yg comel...


- ash yg pendiam...


- aku & ian


- kamarul & izan. ( kamarul ko teringat is3 ko ek?) hehe..


- ian & awang


- kami tengah tunggu oder datang...


- mimi the vass...


- izan & habuanyer...


- mimi & senyumanyer plastiknyer..hehe


- ash & kegiranganyer...


- yahoo..!! makanan dah sampai....


- ela & beday nyer...


- ian & poyonyer...hehe


- aku & kemanisan ku...hehe..
- Korang perasan x?
awang kat sebelah aku tu..
dah menadah tangan nak berdoa..
tanda.. dah masuk waktu utk berbuka...
aku masih lagi sempat bergambo2..heheh.
Lepas tu cepat2 aku letak sudu tu..
Nak sama2 berdoa dengan dorg.. AMin... :)


- Boy boysss... Jangan lupa solat lepas tu yerrr....


- girl girlsss.... Izan dah buka pose dulu sebelum azan...
paham2 la...hehe..


- ela & bedaynyer....


- aper lagi kami pun ratah la coklat beday ela ni
serakus2nyer....
saper kasi hadiah tu...??
dah tentu la aku...!! hehe...


- masa utk pembayaran....


- kawan2ku yg membuat hari2 ku ceria....

THANKS MY FRIENDS....!!!
LOVE U ALL....

8 comments:

Mimy Hamid said...

sangat hepi..sangat ceria..sangat gembira..sangat gelak..sangat pecah perut..sangat nak jumpa lagi...i love uolssssss

Anis Azalea said...

wahh bestnyer wak..aku jeles kejap

tHEoNeANDoNLy said...

mimi - memang gelak besar kita hari tu.. sampai org kat kedai bersilih ganti kita xbalik2 jugak!! hehe...

Eri-cha - ko memang patut jeles pun..hehe..

Unknown said...

aku diam tp x henti2 gelak dengar cite korang.. huhu best....

hajarmarlina said...

err makcik mano..kuikui..lariii

tHEoNeANDoNLy said...

ash - tau xper.. tp klu ko barak sekali mesti lagi best... kan? hehe..

hajarmarlina - mcik dia buka pose tempat lain.. Nati pcik bwk dia buka pose lain kali kat tempat istimewa...!! tungguuu..!! hehe..

diana aziz said...

Ijan tu member kitew gak....

tHEoNeANDoNLy said...

TinTaDariHati - oh yer ker...?? dia kwn lama aku masa keje kat etika duluu.. kecoh kan dier..?? hehe..