11 September, 2009

11) GeRaMMM betUULLL...!!!!

SaLam semUa...

Tak patut...!! Tak patut...!!
Tempat yg selalu aku pi tengok wayang...
ni... Buat kali pertamanyer menghampakan aku...!!!
Leisure Mall Cheras...!!!
Tau la tempat majoritinyer.. CINA... tapi....
Takkan lah korg jadi mcm nih...!!!


Korang tengok la.....!!!
Raya Cina ker sekarang nih...????


- Bulan pose pun xabis lagi....??
- Raya Aidilfitri pun belum lagi....??
- Dah sambut Raya Cina..???!!!
- Melampau.....!!!


- Hampeh betul la....
= Leisure Mall nih....!!!!
- ada Buah Labu bagai....!!!!
- sebijik ketupat pun aku xnampak....!!!



- Tension aku....!!!
- Korang leh tolong aku x??
"Kat maner aku nak buat aduan..??"
pasaraya mcm nih...
yg x sambut Hari Raya Adilfitri????
Tolong aku kawan2..... :(









6 comments:

hajarmarlina said...

saman je leisure mall neh..suke hati tau..

chemistry_lady said...

diorang ni konpius ke ape nie??

mmg la benda ni simple kan.. tapi.. mcm x patot

Anis Azalea said...

loh..aku pun taktau..tapi ko boleh sentap diorg dlm paper la..harian metro ke..haaa..kau..

tHEoNeANDoNLy said...

hajarmarlina - saman ok gaks tu..!!

Chemistry-lady - memang xpatut..!!

Eri-chan - Yess..!!! Harian Metro!!

ezlin said...

iyer la mud, melampau tol!! mcm x caya je ade soping komplek zalim camnih huhu emo lak dah. xpon manager dia dari negara Ghana kot, xtau budaya org kat sini. hahaaa

tHEoNeANDoNLy said...

ezlin - best dengar Lin emo..hehe... memang betul lin.. bengong bos leisure mall nih kan...!!