21 August, 2009

14) seLamAT bErPuaSa

SaLam semUa...

Kesempatan ini aku "amud - tHeoNeANdoNLy"
tetap jugak tu kan...!! hehehe..



Ingin mengucapkan....

"Selamat berpuasa kepada
kawan2 di luar sana..."

dengan ucapan....

" Selamat berpuasa dibulan Ramadhan
bulan yg penuh keberkatan ini..
& Semoga "kita"...
memperbanyakkan amal ibadah kita..
dan semoga amal ibadah kita itu..
di terima oleh allah s.w.t. hendaknya.. "

"AMIN...." :)


( Kuang kuang kuang...hehehe )
- Mamat nih dah blah kwn2...
- Jangan kita plak gantikan tempat dia yeaa...
- Yang menakutkan...
- Takut kita plak yg lebih teruk dr mamat atas tu...!!
- Tapi... saya percaya kwn2 baik2 semua kat luar sana... kan? kan? :)

Nota : Jangan lupa niat pose sebulan terus...!!
Maner lah tau kita terlajak pulak bagun sahur nati.. uwawa...
mcm kena kat aku jer.. uwaaa...!!!

SEdihnyer.... Ini adalah kali pertama aku berpose tanpa IBU tersayang.... :( :( :(

6 comments:

Mimy Hamid said...

selamat berpuasa amud..minta maaf jugak..jgn sedih2 key

Anis Azalea said...

selamat berpose..aku fhm ko sedih mak ko dah takde.. doakan utk beliau ok..

joegrimjow said...

smoge puase penuh
hehe


yg hidup akan pergi

tHEoNeANDoNLy said...

latop2vpro - im fine tQ. Insyallah ok..

mimi hamid - ok thanks mimi..

Eri-chan - tima ksih. tp memang lain suasana dia..

joegrimjow - ya.. tul tu..

diana aziz said...

Selamat berpuasa.. Maaf zahir batin.. Puasa tu puasa jugak.. Blog nie update la selalu yee... Blog nie x payah puasa pun... Hehehe...

tHEoNeANDoNLy said...

TinTaDariHaTi - ayo eku ker yg kene leser nih..huhu.. sori..hehe. bz la.. sbb... mlm2 ku dipenuhi dgn munajat kpd allah..huhu..