29 March, 2009

9) ManTin n9 - Nazirah aka Naya

saLam seMua...hehe

Hari ni.. abg aku ( Nazari Hussin ) tipon aku.... Dia ajak aku pi negok anak dia... (Nazirah Nazari) atau lebih mesra dengan dgn panggilan manja "Naya".... :)

Dia sekarang kat Mantin N9 kerana mengikuti latihan PLKN selama 3 bulan.

Anak buah aku ni... pernah tinggal dgn aku semasa arwah emak aku ada dulu... masa tu.. dia tengah tunggu keputusan SPM.

Ni la tempatnyer..


Nama tempat sama ngan nama taman tempat tinggal ayah dia.. "Taman Perkasa" kebetulan... hehe...



Sebelom masuk kena buat pendaftran masuk dulu...
abg aku suruh aku pi daftar masuk dulu... aku pun pi la...

"Sila berikan No IC & No peti anak encik??" utk tujuan membawa keluar anak encik...

ANAK AKU...?? uwaaa....!!!!



Dari jauh aku amek candit camera pic ni...
SIAP JLN KAWAT tuu... bila dtg jumpa kami...hehehe....

tak tahan aku nak gelakk..!!! dia kat depan sekali.. hehehehe.....


aku terpaksa amek gambo naya curi2 d sebalik pokok...

Seperti biasa la... Naya ni xsuka org amek gambo dia...



Kami berkelah di bawah pokok... Naya bawa "teh tarik" bungkus... pd kami...
sopannyer dia.... satu perubahan yg besar...!! hehe.... Last2 dia yg tibai... uwaa..!!




Akhirnyer dia akur juga dgn pcik dia ni... yg suka amek gambor... "rela jer la pcik amudku..." hehe.. dan dia memberi pose2 PLKN buat tatapan anda semua....hehe..



Pose kawan naya, adik naya (Najiha) & Naya...
Dia kata dia baru lepas berkayat tadi..... dan esok dia akan mula mendaki bukit.. dan lain2... and!! dia kata setiap mlm jumaat ada thalil kat citu... alhamdullialh... :)
All de best Naya....!!!!

6 comments:

chemistry_lady said...

omaigot naya!!! hehe..

xtau kenapa aja gelak gile post nih..hehehe..apapun, all da best naya..nampak bagus sgt plkn nihh..hope kerajaan jgn mansuhkan di masa hdpn

kpd naya: SUATU TRANSFORMASI AKAN BERLAKU hehe

joegrimjow said...

da nak kene ada anak sndri la 2
hehe

tHEoNeANDoNLy said...

joegrimjow - amin...!! hehe..

hajarmarlina said...

aah..kakna pun terpikir satu trabsformasi akan berlaku...PLKN..go go go

tHEoNeANDoNLy said...

transformasi... bagus jugak kan.. jgn dorg lepas pu jadi transformer dah ler.. autobot...!!! hehe..

hajarmarlina said...

bertukarrrrr!!! (versi anak makuda..)hehehe