28 March, 2009

6) mEnjaWap TaG ( affa fazwan )

salam seMua...


Aku ker yg kene Tag nii?? hehehe..
ape nak buat... oklah.. ni dia... jawapan kpd taG utk kwn seziarah & seblog ku itu.. ( merosakkan bahasa jer aku nih..hehe. Menagis cikgu Bahasa Malaysia aku klu tahu nii ) hehe..

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
- tHeoNeANDoNLy - sbb aku nak jadi "diri aku sdiri". Yg suka berlawak dgn cara aku tersendiri... x ader klon2 mcm aku... di alam yg fana ini...hehe..

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
- http://amud09.blogspot.com - aku terpikir nama "amud" sbb aku gemor org panggil aku ngan namer tuh..hehe. Wpun ader yg xsuka dan mensabotaj aku mengguna pakai nama tersebut... tapi... ada aku kisah? hehe.. xler... bukan sbb tu.. sbb utamanyer.. ramai kwn2 aku panggil aku ngan nama tu ler..hehe.. Dan yg "09" tu.. tahun aku mule berjinak2 ngan blog nih ler...hehe... tu yg jadi... "amud09" hehe...

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
- bercerita penggalaman suka & duka, menjadi sorg kwn yg boleh menasihatkan kwn2 yg lain.. ( sbb aku ni dulunyer pengerusi - bimbingan & kaunseling di sekolah men.) so terbawa bawa watak tu sehingga skrg...hehe. Dan memberi tahu berita terkini dan sensasi kpd pengikut2 setia ku.. ( selalunyer anak2 buah aku yg kat dlm blog ni ler yg sibuk nak tau..hehe. sbb diorg ni klu xder aku.. dorg kata idup dorg jadi boring...) diorg yg kata.. bukan aku...hehe.. up sikit!! hehe

Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
- Pernah... Masa arwah ibuku meninggal dunia 5hb March 2009 ari tuh... sbb aku rasa masa tuh... xada nafsu langsung nak berblog lagiii. :( :( : (

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
- affa fazwan. aku xberapa kenal sgt mamat nih.. tp.. aku slalu ikuti blog dia.. dan aku dapati dia nih.... leh di jadikan sebagai kwn baikkk.... dr cara kejujuran perceritaan dia d dlm blog dia dan cara kasih sayang dia pd ahli keluarga dia dan rasa hormat dia pd kwn2 blog dia... up sikit!! hehehe...

Senaraikan 5 orang yang akan anda tag:
Hajar Mariah
Hajar Marlina
Mimi
Olin
Wawa

Leh taruk nama lagi x? boleh laa.. plzz.... hehe....

5 comments:

chemistry_lady said...

omaigot.. me ke?? akkakaka.. xnk uwatt

Shitsurei Shimashita said...

adakah? apakah? saya di tag jua..run forest run to where? lalalala :)

tHEoNeANDoNLy said...

chemistry lady aka hajarmariah - sila buat ek..

shitsurei shimashita - yea anda juga di tag. wpun hanya 5 jer yg dibenarkann. tp.. kite boleh "pecahkan peraturan" (ditukar ke dlm bahasa m'sia) kan??..hehe. buat jer... :)

MOHAMAD EFFAZUAN said...

huh...bangganya diri ini bila dipuji...haha

Mimy Hamid said...

ko mmg kan...nama aku ada je...heheeh anyway thanks