22 March, 2009

3) aku XSUKA betuL...!!!!!

salam SEMUA....

Entry aku kali ni simple & tahap emo yg MARAH...!!!

AKU XSUKA betul dengan org2 yg suka "MEMBAWA MULUT" niii......
( mencerita buruk org kesana kesini ) buruk sdiri xnampak plak...??????
nak aku ceritakan keburukan dia ker...??? MAAF.... aku bukan pembawa mulut...
depan nampak baik.. belakang kutuk kiter...

KLU XTAHU "CERITA SEBENAR" & "SITUASI" serta "PENGGALAMAN" org yg sebenar benarnyer yg melalui situasi pd masa itu....

tolonglah anda2 yg berkenaan....
jgnlah mengada adakan cerita... jgnlah tergolong di dlm golongan org2 yg mcm ini yea kawan2 semua...

(aku rasa... klu org tu... ada di tempat aku... pd masa & waktu seperti itu... aku PERCAYA dia juga tidak akan mampu & dpt melakukan atau menyempurnakan semua permintaan org pd situasi sebegitu..malah aku rasa mungkin dia lebih teruk dr aku..)

org2 mcm ni... di ibaratakan "seperti memakan daging saudaranyer sediri"... atau org selalu kata.... c "penabur fitnah" nii samalah dgn seorg yg membunuh.....

JALAN PENYELESAIANYER : -

Tanyalah sediri kpd tuan punyer badan... jgnlah dengar dr mulut c pembawa fitnah nii... di takuti, nati anda juga akan tergolong dlm golongan org2 yg bersubahat membunuh...!!!!

Korang penah ker terlibat dgn org2 mcm ini.....????

2 comments:

Shitsurei Shimashita said...

pernah dan sungguh menyakitkan. kena sabar dan susun strategi & taktik utk hadapi & tanganinya

Mimy Hamid said...

apa kes mud..hbs citer jgn layan...sabar tau