20 July, 2009

6) aIr taNGan - Cila & Naya

Salam semUa...

Minggu lepas anak buah aku "Cila KUIS"
datang ke rumah aku.. Dia cuti selama 3 bulan dari KUIS.

Apa lagi aku pun bahan la dia...!!! hehehehe...
Aku kata dah macam2 kat cila...
Lupa sanak saudara la....!!
Dah lupa ker jln ke umah aku...!!
Asik sebok kat Kolej jer...!!

Teruk gak dia kene bahan ngan aku.... hehehe...
Saje jer.. Minggu Orentasi..hehehe..
Bagi dia panazzz...hehehe...

Esoknyer...biler aku bangun pagi...
Dia & Nazirah dah plan nak ubat..
ati aku yg lara nih...
Fuu yooo...!!
Dorang buat sarapan pagi & kuih muih...!!
Siap buat makan tengah hari lagi tuu..!! hehehe....


- Cila KUIS.... hehehe.....


- Naya PLKN.... hehehe...


( Sarapan Pagi)

- Cila kata ini donat istimewa...
Donat Kasih Ku Buat Mu.... kekekeke.....
Tau xper!!
- Ni pula... Air Sirap Madu... Hebat....!!

- Ini pula...
Cucur Bawang Bersalut Colat Gembira!!
hehehe...
( Makan Tengahari )

- Sambal Telor Hariku Berbelah Dua... amboi?
- Sayur Campur Black Paper Bertatah irisan hot dog..
ayoo.. panjangnyer nama dia...
Korang tau abis 1 botol sos black paper kat umah aku... uwaaa..!!
ape2 pun memang sedap..!!

- emmm.... Sup Kaki Ayam...!!!
Ops! yg ni is3 aku buat....
- Dan yg terakhir dan x ketinggalan....!!
Ayam Masak Merah ala CilaNaya.... horayyyy....!!!
hehehehe.....
Hebat kan...??
Merasa gak aku air tangan diorg nih.....
xsia2 aku marah2 dorg.... hehehehe...
Dah boleh di pinang org klu mcm nih....
Beruntung lah saper yg dpt korg nih...
Pandai masak!!
Aper2 pun aku tau cila buat all out biler dia study...
tu yg x balik2 umah asik dok kat kolej jer...
Klu x... masakan leh jagi pelajar contoh kat kampus dia...
Sekarang Naya pula dah jadi "Misi"
kat MasterSkill College of Nursing.
Pakcik doakan korg
" semoga berjaya dlm pelajaran korang masing2"....
Amin....

4 comments:

Mimy Hamid said...

macam2 nama ko letak ek...hehehe

hajarmarlina said...

eeeeeee cucur bwg bercoklat..ntah hape rasa die..haha

hajarmarlina said...

gamba cila yg tebaru ke pakcik..oh adekkku!

chemistry_lady said...

cila= hajar marcela