28 June, 2009

11) Charlie's Angels.

SaLam Semua....

"Once upon a time there were three little girls
who went to the police academy...

And they wereeach assigned very hazardous duties.
But I took them away from all that
And now they work for me.
My name is Charlie..." ----

Di ikuti ngan lagu tema Charlie's Angels!!
Lagu dia 70an sangat...!! hehe..

Itu adalah ayat2 yg yg selalu disebut biler opening citer ni...

Mungkin korang penah dengar atau negok citer nih di era 1970 an - 80an dulu.
Jadi.. biler aku dengar x gf aku ( Farrah Fawcett ) dah xder..
tiba2 aku teringat citer ni la..

Yalah la.. aku kan membesar dengan citer2 ni la dolu2..

k.. ni aku nak citer lah cikit pasal citer ni dengan cara aku...
(amud - theoneandonly) hehe.. :)

Dalam citer asal Charlie's Angels ni dulu...
ader 3 org gadis yg cun melecun...!!!

Mereka adalah...

( Kate Jackson)

( Farrah Fawcett )

(Jaclyn Smith )


Pada masa itu... kiranyer citer ni & para pelakonnyer menjadi ikut-ikutan pd masa tersebut...
kiranyer... masa itu juga adalah zaman2 kegemilang 3 gadis ini....






Tengok gaya dorg.... hebat kan?
Diorang ni menjadi ikutan remaja zaman itu...
dari segi penampilan, gaya rambut hinggalah cara mereka membawa watak masing2 dlm Charlie's Angels nih....
Dan watak yg diorg bawa ialah pintar & detectives yg seksi... peh!! hehe..
Bermula dari Charlie's Angels inilah mereka menjadi icons dan muka mereka menjadi popular utk cover magazine, posters, anak patung dan macam2 lagi...
Dalam citer nih... Farrah Fawcett hanya bertahan utk one season sahaja... Lepas tu tempat dia diganti dengan
( Cheryl Ladd ). Agaknye masa tu Farrah Fawcett dah mula sakit2 kot....
Kemudian di ikuti Kate Jackson pula, meninggalkan siri ini pada musim yg ketiga.
Pada aku citer ni memang gempak pada zaman dia la...
Selepas gadis2 angels ni selesai menjalankan tugasan2 mereka dengan jayanyer....
Pasti Bos dorg (Charlie) akan cakap........
"Good work, Angels"...!!! :)

3 comments:

Mimy Hamid said...

mud ada x dvd citer ni...cam nk tgk je...aku charlie angels version baru ada le nengok..nk tgk lama2 nya sure best kan...farah fawcet bak kata mak aku...zaman2 dia teriku2 buat rambut gitu...btw..nice entry beb

chemistry_lady said...

menarik2.. suatu yg syegarrr!! hehe

tHEoNeANDoNLy said...

mimi - aku xdr dvd citer yg lama tu.. tp aku masih ingat gaya2 dorg satu persatu..hehe..

chemistry_lady - dah tentu la...hehe..