12 June, 2009

7) aPPy beDay MarLiNa....!!!

SaLam SeMua...

Hari ni hari jadi anak buah aku ( anak kepada kakak aku ).

" HAJAR MARLINA "

- Aku citer cikit lah perihal Marlina yg aku kenali... dari sudut mataku...

- Dia orgnyer comel...!! :P
- The Making Doctor Marlina &
The Making KUIS Marsillah..hehehe...
- Seorang yg suka tersenyum.... wpun dilanda masalah.. :)
- Jangan xtau...!! dia yg buat piza ni sediri ok......!!!!
- Suka memasak ok...... up sikit....!!! hehehe...


- Seorg yg suka kanak2....

- Suka tersenyum lagi.... :)

- Marlina & Pameli... :)
- Aini , Amud & Marlina -
" SEMOGA DI LINDUNGI ALLAH & DI MURAHKAN REZEKI
KPD HAJAR MARLINA.... AMIN....!!! "

7 comments:

Mimy Hamid said...

pizza tu leh tempah x??

tHEoNeANDoNLy said...

mimi - itu kena tuan badan.. aku cuba tanya marlina. Marlina sila jawap pertanyaan adik mimi.. :)

chemistry_lady said...

apsal tempat lain2 tp baju dress up same???

tHEoNeANDoNLy said...

chemistry_lady - ader beberapa pic tu.. pd hari yg samer...

LYN said...

happy birthday kak Na !!

mesti hidung kakNa kembang kempis je tgok entry nih . ekeke =)

hajarmarlina said...

mimy- boleh order tapi bergantung pd masa and banyak mana..nanti contact ye jika berminat
kakja-tula pasal.memalukan betul.mcm xde sense of fashion je

tHEoNeANDoNLy said...

mimi - aper lagi oder lah...hehehe...

marlina - ala ok lah tu.. kakna kan comel..hehe.:P