02 June, 2009

3) hAPPY bEdAY SAyANG....

sALaM SEmUA.... :)

Kali aku nak wat kezutan beday utk is3 aku yg tersayang.... ( AINI HAMID) hehe...

Seperti biasa laa.. aku akan plan. Biler is3 aku balik jer dari Open University Malaysia (OUM) nati..

Aku akan buat kejutan utk dia...hehehe..

Pagi2 lagi aku dah call tukang masak professional (Hajar Marlina) yg sedang bercuti pada masa tuh... utk tolong aku... Nasib baik dia setuju klu x... uwaa...!!!

Pastu aku tangkap (call) mak mertua aku.. aku kata nak wat kezutan tu...
Dan dia kemudian.... setuju & akan bagi tau adik beradik is3 aku yg lain...

Dan kemudian aku cari para perserta yg lain...

Biasalah... ada yg x boleh datang sbb dah ada plan yg lain..
& ada yg yg boleh dtg..
Biasalah.... plan aku kan tiba2.. mestilah cam tuh kan?? aku rehda...hehehe..

saper2 jer la yg ader.. janji meriah...!!!! hoooreei...!! hehe...

So aku dah ageh2kan kerja....
saper yg masak mee hon.... saper yg beli kek.. saper yg beli alat2 beday.. saper yg beli sate... satee???!!! aku wat aper yer...??? hehehe....

Aku cuma nak appy2 jer.. khas tuk anak buah yg cuti sekolah... :)

semua ok... tinggal kejutan yg bakal di lakukan jer... :)

Kek sudah sampai.... HOOrai!!!! baru laa... ader perasaan nak wat beday party...!!! hehehe....




Tetamu yg hadir... adik beradik aini...


Persediaan menyediakan belon...


Ini lah Hajar Marlina... promote sikit..!!!
Dia ni klu xder abis jahanam misi aku...!!
Dia ni pandai masak....
Dia ni bujang lagi....
Dia ni bakal doktor ok...
Opss....!! terlebih sudah....hehehe....



Tetamu2 yg hadir... sedang menunggu aini pulang....


Yang kiri sekali bapa mertuaku.. encem kan?


Yang tengah2 diantara 3 wanita tuh... ibu mertuaku.. vogue kan??


Antara makanan2 yg ader...

SEKARANG tiba lah masa yg di tunggu2....!!!
Is3 aku pun pulang.....
Aku tutup langsir pintu depan biar gelap sikit mcm xder aper2 yg berlaku...
Bila dia dekat pintu.. aku bukakan pintu utk dia.... DAN............!!!!!!

SURPRISE.........................!!!!!!!!!!


Terkejut dia....hehehe....


Anak2 buah pun aper lagi... Makan time...!!




Hadiah2 yg di terima oleh Is3 ku..
Banyak gak hadiah dier ek??... wpun pun tiba2 jer aku nak buat beday ni... rezeki dia...hehe..




tempat letak surat - Kak eda (kakak aini) n pameli yg beri...


Snow bear - Kak Nora n pameli..
kerosang - ibu mertuaku yg kasi..
Baju - Miza & pameli kasi
Pasu bunga - kak lela & abang aini yg kasi...

2 comments:

Mimy Hamid said...

yg ko lakinya bg apa lak?? Happy Besday Kak Aini

tHEoNeANDoNLy said...

mimi - aku bagi aper.. biarlah rahsia...hehe..