09 February, 2009

2) badMinTon + kaRok jaMBan = fuTSaL??

SALAM SEMUA...!! HEHE.....



smlm aku, wife , aja , kak yah , uddin , kak nora n pameli pi la main badminton di futsal dekat area umah aku... Pehh!! penat & yg best yer.. lepas tu aku pi karok jamban yg ada kat tempat yg sama... emmm? dengar berpeluh2 lepas main badminton aku terus pi karok! hebat x? dengar penat & semput.. sempat lagi karok!! dah kata memeng GILER karok!! hehe... KESIAN CILA n KAK NA aka "Marlina" xder... uawaaa!!!

so yg best nyer kali ni... kat cini ler.. aku leh menyaksikan kehandalan beberapa AH Li keluarga aku sdiri yg teror2 gaks main babminton ni... emm antaranyer dlm list aku.. seperti abg aku aka"Pak Lang", abg adi aka "Pak Tam" & chu aka "uddin"... dah tentulah aku sdiri...!! kuang2..hehe... tak kuarang juga dengan kaum wanita nyer.. hebat2 berlaka!! hehe....

( aja yg hebat! - fu yoo!! libasan maut ) ( kumpulan sehati berdangsar tahun depan ) hehe..
(mak yah ckp - aja aper ni? nampak reket ni x? ) hehehe.....
(aja bisik dlm ati sambil mulut ditutup rapat2) - aku akan pastikan aku berjaya kali nih!
(aja bisik dlm ati - apa nak buat ni? nak pukul ke x?)

(aja bisik dlm ati - ala jatuh plak.. abis la aku kali nih.. kene bahan ngan musuh ketat aku ni..)
hehe...

dan.... xkurang juga yg xberapa... ops terlebih sudah!! ala... org putih kata aper tuh? so so jer..hehe... jgn mare!...hehe.. cube d tahun hadapan k...hehe..
nak di jadikan bukti... emm ni ler hasil nyer... taraaaa!!! serammm.....hehe... jumpa lagi... takut lari...!!! hehehe....

4 comments:

hajarmarlina said...

ape ni..part last ni x paham la..pakcik cite x habes..tetibe seram..ni nak kena masuk kelas 'dwibahasa' ni

tHEoNeANDoNLy said...

hehehe.... SERAM sebab.. ada org yg dijadikan mangsa keadaaan (bahan) didlm ruangan pcik kali ni... tu yg seram tu.. hehehe... takut....!! LARI...!!! (Sambil menutup mata!). hehe...

LYN said...

ha betul betul betul

saya pun kurang phm yg ending nye nih

hahah

uit pacik , hppy birthday yee : )

B I E Y said...

btoi btoi btoi...

kurg fhm dgn endin n3 pcik nih le...
adeh....


lepeh ni leh le wat tournament Piala Aunty Sarry... =)