21 February, 2009

9) appy bedaY asraFF...( 21-02-1996 )

aPPy beDAY asRAFF....!!! yang ker- 13 tahun...!!



*Ingat lagi x kat budak ni..?
budak yg menghagatkan suasana percutian kami di cameron dulu..hehehe...

- tentang budak ni... yg aku kenali.... -

- dia ni anak sulung drpd abg aku.
- Nama penuh dia.. AHMAD ASRAFF BIN AHMAD ASHAIDI. (klu xsilap ler..hehehe)
- kami memangil dia dgn pangilan manja "acap" shj.. hehe..
- dlm perhatian aku dia ni suka main game playstation kat umah dia..
xkisah benda2 lain yg belaku di sekeliling dia..
- seingat aku.. masa dia umur 3 thn dia dah boleh download game kat pc ayah dia..
"mcm ni la pcik.. biar acap download kan utk pcik. lepas ni pcik leh main game ni.."
ayat dia yg masih segar dlm ingatan aku pd masa tu.. yg buta it nii... uwaaa..!!
- mungkin disebakan itu dia.. aku lihat cerdik.
- setahu aku...pelajaran dia d sekolah bagus!
- dia harapan besar dlm keluarga dia...


so to Asraff.... ALL THE BEST...!!!! :)

2 comments:

LYN said...

" mcm ni la pcik.. biar acap download kan utk pcik. lepas ni pcik leh main game ni.. "
___________________________________________

wakaka pakcik . kelakar gilaaa !!!

adehlaa :DD

hajarmarlina said...

happy birthday to acap!! semoga rajin belajar and dgr cakap mama and ayah wokey..