18 May, 2009

6) Kak yah MASuk hukm

saLam Semua....

Kakak aku ( Sapiah Hussin) masuk Hospital lagi sekali...
Sbb darah tinggi & masalah jantung.
Kena tahan Wad utk pemeriksaan lanjut.
Hari selasa (19/05/2009) beliau akan menjalani pembedahan kecil.

Harap kwn2 doakan dia cepat sembuh yea..... amin....

Kakak piah wpun... dia sakit tapi dia x akan tunjukkan yg dia sedang sakit jantung berlubang..
Aku tau dia kuat semangat....
Yang aku x sanggup tengok dia d beri injektion di perut utk tujuan mencairkan darah.
Aku nampak dia menahan sakit... tp lepas tu... dia pura2 mcm dah ok..
Aku tau dia sembunyikan kesakitan tu...!!


Kami yg datang cuba hiburkan hati dia....
wpun kami sedang bersedih.... :(



3 comments:

LYN said...

Selambe gelak gelak masa makyah sakit . haihh

ape pun , mintak mintak la makyah sembuh hendaknya . aminn

Mimy Hamid said...

semoga kakak ko sehat yer

chemistry_lady said...

tu aaa... harap semua baik2 saja