16 May, 2009

4) SELaMat hARI GuRU & HaRi SuKan

SaLam SeMua...


Tema Hari Guru tahun ni... " GURU PEMBINA NEGARA BANGSA"

N3 kali ni aku nak ucapakan "SELAMAT HARI GURU" pada semua guru2 aku di....
SRK Jln Peel, Pudu & SMK St Gabriel Cheras.

Xlupa juga cikgu2 di SAL Kolej Pudu & cikgu2 di Malaysian Insurance Institut Damansara.

Cikgu yg paling best Cikgu ROS... pasal dia nih cikgu Bimbingan & Kaunseling aku yg sempoi...
dia ni emak kpd Pelakon Rima Rahsidi...

Aku baik dengan dia.... setiap kali raya aku xpenah miss pi raya umah dia.. Bukan sbb nak pikat anak dia ok... tp.. Cikgu Ros ni baik dia.. macam sorg ibu mithali pd anak2 muridnyer...
Baik giler..!!

Dan sebab itu aku dilantik menjadi "President" Bimbingan & Kaunseling 3 tahun berturut turut tau...!! hahaha..

Kat bawah ni pic aku tolong buat sepanduk utk hari sukan is3 tercinta ku...

sampai pukul 1 pagi tu... hehehe...





(RUMAH MERAH) - Juara Perbarisan & Pakaian.


(RUMAH HIJAU - Johan Acara sukan)
sbb ada budak atlet dlm kumpulan nih boleh la menang..


(RUMAH BIRU)
Tu dia sepanduk yg aku buat...!!! sempoi...hehehe...





------ Siapa GURU yg korang "suka" & "x suka" masa kat sekolah dulu???

2 comments:

hajarmarlina said...

amboihh sume pcture ade spanduk bru sedia gempur!!

LYN said...

wahaha semangat tuhh

mengimbau kembali zaman kegemilangan masa sekolah dulu .

haih terase tua pulak :)